Naar Zweden: Mama Mia - Reisverslag uit Goes, Nederland van Trinet Stee - WaarBenJij.nu Naar Zweden: Mama Mia - Reisverslag uit Goes, Nederland van Trinet Stee - WaarBenJij.nu

Naar Zweden: Mama Mia

Door: Trinet

Blijf op de hoogte en volg Trinet

22 April 2015 | Nederland, Goes

Op vrijdag 24 april ga ik weer voor een paar maanden op stap met ‘De Oude Dame’.
Deze keer zal de reis mij via Denemarken door (Zuid) Zweden voeren.
Zweden: het land van ABBA, Pippi Langkous en Wallander.
Mijn favoriete muziek, mijn geliefkoosde jeugdserie en een detective-serie die mij al heel lang boeit.
Hoofdstad Stockholm zal de noordelijkste bestemming worden.
De dennenbomen en muggen die daarboven resideren, sla ik deze keer over….
Regelmatig zal ik verslag doen van mijn belevenissen. Natuurlijk met foto’s erbij.
Reageren op mijn verhaaltjes mag altijd 
Tot ‘lezens’!

  • 22 April 2015 - 20:12

    Toos :

    Hoi Trinet,

    Een heel fijne reis en leuk om weer te genieten van je reisverhalen.

    Groetjes, Toos

  • 22 April 2015 - 20:22

    FRANCIEN:

    Wat een dapper plan. Dat jij van tevoren al beseft dat je de muggen daar alleen moet laten wijst op veel reiservaring. Ik hoop weer veel van je verhalen te mogen genieten, dan doe jij dat ook. Goede reis en tot horens.

  • 22 April 2015 - 20:57

    Clazien:

    Hoi Trinet,

    Veel plezier daar in Zweden. Laat snel weer wat van je ervaringen weten aan mij.
    Goede reis.......


    DIKKE KUS VAN CLAZIEN X X X

  • 22 April 2015 - 22:00

    Ad Walrave:

    Hoi Trinet,

    Een hele fijne, gezonde en veilige reis toegewenst.

    Ad

  • 22 April 2015 - 22:57

    Laila:

    wat leuk Trinet,
    Heel veel plezier!!!!
    Liefs van Laila

  • 23 April 2015 - 05:55

    Bep Den Otter :

    Wat heerlijk om je weer te volgen !!!
    Een hele goeie reis en wat de muggen betreft: een heel goed besluit !!

  • 23 April 2015 - 10:22

    Marren :

    Hoi Trinet, heel veel reisplezier. Wij zijn op dit moment in Zuid Spanje en zeer benieuwd hoe een reis naar het Noorden is. Zeker qua temperatuur. We zijn er nog nooit geweest, unskuld :-)

  • 23 April 2015 - 12:25

    Nicht Wil:

    Hoi Trinet,

    Ik wens jou heel veel reisplezier met en in de Oude Dame, alleen maar veilige en pechloze kilometers en een heleboel mooie ervaringen toe.

    Verheug me nu al op de geweldige reisverhalen en foto's. Ik zit er helemaal klaar voor!

    Liefs en groeten,
    Wil

    P.s. De update is verzonden per mail.

  • 01 Mei 2015 - 00:15

    Carla:

    Hoi liefie,

    Een hele goeie reis met de "oude dame" en een behouden vaart. Ik blijf je volgen.

    Dikke knuffel Carla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Trinet

Actief sinds 16 Dec. 2010
Verslag gelezen: 509
Totaal aantal bezoekers 155299

Voorgaande reizen:

14 Mei 2016 - 10 Juli 2016

KrisKras door Frankrijk

24 April 2015 - 02 Juli 2015

Mama Mia

19 April 2013 - 28 Juni 2013

Met de camper naar de Westkaap

21 April 2011 - 16 Juli 2011

Naar de Noordkaap

Landen bezocht: