Met de camper naar de Westkaap - Reisverslagen van Trinet van Stee - WaarBenJij.nu Met de camper naar de Westkaap - Reisverslagen van Trinet van Stee - WaarBenJij.nu

Met de camper naar de Westkaap

Op vrijdag 19 april 2013 ga ik weer op reis met mijn camper: 'De Oude Dame'.
Dit voorjaar wordt het doel 'de Westkaap' oftewel het puntje van het schiereiland Dingle aan de westkust van Ierland.
Het middel om mijn doel te bereiken wordt een reis vanaf Harwich kris-kras door Engeland naar het noorden. Naar Schotland. Ik verwacht vooral daar mijn 'Noorse' ervaringen weer te beleven: natuur, ruimte en vriendelijke mensen...
Op 17 mei vaar ik over naar Belfast, Noord Ierland. Dan volgt een trip langs de noord- en westkust naar het uiterste westen, het schiereiland Dingle in Ierland. Dat wordt ook allemaal weer veel natuur: héérlijk!
Na deze 'Westkaap' aangeraakt te hebben rij ik dwars door Zuid-Ierland naar de oostkust.
In Rosslare neem ik op 7 juni de boot terug naar Engeland. Via een deel van Wales ga ik dan de zuidkust van Engeland beleven.
Op vrijdag 28 juni eindigt de reis vanaf Dover/Duinkerke richting thuis.
10 weken op pad... Mooie en bijzondere dingen zien, leuke mensen ontmoeten, de opwinding voelen van het alleen-reizen: ik heb er weer zin in!
Reacties op deze webpagina zijn zeer welkom.
Ik hoop van harte dat het weer een mooie, fijne en veilige reis wordt waar jullie ‘meelezers’ van mee kunnen genieten.

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2013

Een Klapfinale

20 Juni 2013

Terug in de mensenwereld

13 Juni 2013

Zuid Wales

07 Juni 2013

Afscheid van Ierland

02 Juni 2013

De Westkaap van Europa
Trinet

Actief sinds 16 Dec. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 155272

Voorgaande reizen:

14 Mei 2016 - 10 Juli 2016

KrisKras door Frankrijk

24 April 2015 - 02 Juli 2015

Mama Mia

19 April 2013 - 28 Juni 2013

Met de camper naar de Westkaap

21 April 2011 - 16 Juli 2011

Naar de Noordkaap

Landen bezocht: