Laatste dag - Reisverslag uit Goes, Nederland van Trinet Stee - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Goes, Nederland van Trinet Stee - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Trinet

Blijf op de hoogte en volg Trinet

20 April 2011 | Nederland, Goes

Morgen vertrek ik.
Dus vandaag denk ik: wat heb ik me op mijn hals gehaald? Waarom moet ik zo nodig drie maanden zo ver weg...
In het zweet des aanschijns (22 graden) heb ik maandag het buitenverblijf in Westenschouwen opgeruimd, heb ik dinsdag (24 graden) De Oude Dame reisklaar gemaakt en wordt vandaag (26 graden) het 'gewone' huis aan kant gemaakt.
Het moet niet gekker worden: ik hoor nu eigenlijk op een Zeeuws strand te zijn!
Maar gelukkig heb ik de laatste weken mogen genieten van een mooi voorjaar en ga dus met de zon in mijn lijf gewoon wél op reis.
Ik heb er zin in!
Morgen rij ik naar Wildeshausen, vlak onder Bremen. Een rit van 440 km en er is daar een mooie (gratis!) camperplaats.
Vrijdag wil ik voorbij de verkeersknooppunten Bremen en Hamburg zien te komen en in principe tot de Deense grens rijden (340 km). Maar vanaf Hamburg zie ik wel waar De Oude Dame en ik stranden. Als ik het zat ben, stop ik.
En beetje oefenen voor Noorwegen, zeg maar.
Ik zal verslag doen van mijn wederwaardigheden zodra ik me onderweg op het World Wide Web kan begeven.
Jullie horen van me!

  • 20 April 2011 - 11:16

    Linda :

    Waarom je dit doet? Om weer met bergen verhalen thuis te komen. Komt allemaal goed, goeie reis!

  • 20 April 2011 - 17:29

    Wil:

    Tja, die laatste dagen met al dat geregel zijn natuurlijk een broeinest van gekke zenuwen en twijfeltjes. Zou raar zijn als dat anders was. Maar jou kennende.... jij gaat er morgenochtend vol energie en fris en fruitig tegenaan en fluitend zoef je langs 's Heeren wegen. Ons allen achterlatend in stille bewondering omdat je het lef hebt! Ik ga je volgen nichtje en we'll keep in touch.

    Enne, als je ergens daar hoog in het noorden voorstelt met de naam Trinet en men brult: Hoe??????? voel jij je gewoon thuis. :>) Weet je nog?

    Heel veel plezier en ik geef je een dikke zoen mee voor onderweg. Woehoeeeee!!!!!
    Wil

  • 20 April 2011 - 19:05

    Laurens:

    Get your motor runnin'
    Head out on the highway
    Lookin' for adventure
    And whatever comes your way!

    Heel veel plezier mama!

  • 20 April 2011 - 19:20

    Geert:

    Ik wens De Oude Dame en het jonge ding samen een erg leuke en mooie reis!!

  • 20 April 2011 - 19:36

    Ineke:

    Hé. dat Zeeuwse strand heb je nu wel genoeg gezien de afgelopen jaren. Het wordt tijd je blik te verruimen dus ga ervoor Noorwegen wacht op jou!!
    Hele goede reis en ik reis in gedachten met je mee
    Liers Ineke

  • 22 April 2011 - 14:40

    Clazien:

    Fijne vakantie. Heel veel plezier!
    groetjes Clazien

  • 22 April 2011 - 18:05

    Toos:

    Hi Trinet,
    Ben nu bij Jeannette en lees net je verslagen. Gaaf hoor jij met die oude dame op stap. ik blijf je volgen.
    Veel plezier nog.
    Groetjes, Toos

  • 22 April 2011 - 18:38

    Laila:

    Het komt helemaal goed, op dit moment kan je in Noorwegen ook genieten van mooi weer! Tijd voor een heel mooi en spannend avontuur... en als je terug komt ligt het Zeeuwse strand er nog....
    Geniet er van!

  • 23 April 2011 - 13:58

    Luuk:

    je bent nu in Denemarken en het scandinavische is echt begonnen je gaat er van genieten ik weet het zeker het is zo mooi!!!

  • 23 April 2011 - 20:21

    Hanny:

    Je doet het, nu echt!! Zo stoer! Geniet ervan, veel plezier!

  • 24 April 2011 - 12:33

    Roberta:

    heel veel succes ben benieuwd naar alle spannende verhalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Trinet

Actief sinds 16 Dec. 2010
Verslag gelezen: 771
Totaal aantal bezoekers 155316

Voorgaande reizen:

14 Mei 2016 - 10 Juli 2016

KrisKras door Frankrijk

24 April 2015 - 02 Juli 2015

Mama Mia

19 April 2013 - 28 Juni 2013

Met de camper naar de Westkaap

21 April 2011 - 16 Juli 2011

Naar de Noordkaap

Landen bezocht: