Doorreis door Duitsland - Reisverslag uit Heide, Duitsland van Trinet Stee - WaarBenJij.nu Doorreis door Duitsland - Reisverslag uit Heide, Duitsland van Trinet Stee - WaarBenJij.nu

Doorreis door Duitsland

Door: Trinet

Blijf op de hoogte en volg Trinet

25 April 2011 | Duitsland, Heide

Ik heb het gááf!!! Nog maar amper 5 dagen onderweg, maar ik geniet!
Donderdagmorgen 21 april ben ik met héél veel zin om 8.00 uur uit Goes vertrokken. Het was wel druk op de weg, maar daar had ik gelukkig geen hinder van. De Oude Dame rijdt zo lekker! Ik voel me met haar ‘de queen of the road’…
De eerste dag heb ik overnacht in Wildeshausen en de tweede dag in Heide. Het waren twee hele mooie camperplaatsen: dat kunnen die Duitsers wel.
Op de camperplaatsen was het druk. Mooi weer en Pasen; daar kon ik op wachten. Het waren voornamelijk forse, kort-gebroekte, blauwe-spataderachtige wezens (na deze reis laat ik mijn spataders dus wegzuigen!). Vooral Duitsers. Dus. Maar dat kon mijn pret niet drukken. Ik voel me zó vrij! Zó back to basic! Het is helemaal te gek.
Ik ontmoette in Heide trouwens nog een Nederlands echtpaar die net terugkwamen uit Noorwegen. Ze hadden het heerlijk gehad en waren dol-enthousiast. Ik heb ze een zelfgemaakt Noorwegen-vlaggetje gegeven en daar waren ze nog blij mee ook. Mooi!