Doorreis door Duitsland - Reisverslag uit Heide, Duitsland van Trinet Stee - WaarBenJij.nu Doorreis door Duitsland - Reisverslag uit Heide, Duitsland van Trinet Stee - WaarBenJij.nu

Doorreis door Duitsland

Door: Trinet

Blijf op de hoogte en volg Trinet

25 April 2011 | Duitsland, Heide

Ik heb het gááf!!! Nog maar amper 5 dagen onderweg, maar ik geniet!
Donderdagmorgen 21 april ben ik met héél veel zin om 8.00 uur uit Goes vertrokken. Het was wel druk op de weg, maar daar had ik gelukkig geen hinder van. De Oude Dame rijdt zo lekker! Ik voel me met haar ‘de queen of the road’…
De eerste dag heb ik overnacht in Wildeshausen en de tweede dag in Heide. Het waren twee hele mooie camperplaatsen: dat kunnen die Duitsers wel.
Op de camperplaatsen was het druk. Mooi weer en Pasen; daar kon ik op wachten. Het waren voornamelijk forse, kort-gebroekte, blauwe-spataderachtige wezens (na deze reis laat ik mijn spataders dus wegzuigen!). Vooral Duitsers. Dus. Maar dat kon mijn pret niet drukken. Ik voel me zó vrij! Zó back to basic! Het is helemaal te gek.
Ik ontmoette in Heide trouwens nog een Nederlands echtpaar die net terugkwamen uit Noorwegen. Ze hadden het heerlijk gehad en waren dol-enthousiast. Ik heb ze een zelfgemaakt Noorwegen-vlaggetje gegeven en daar waren ze nog blij mee ook. Mooi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Trinet

Actief sinds 16 Dec. 2010
Verslag gelezen: 779
Totaal aantal bezoekers 155276

Voorgaande reizen:

14 Mei 2016 - 10 Juli 2016

KrisKras door Frankrijk

24 April 2015 - 02 Juli 2015

Mama Mia

19 April 2013 - 28 Juni 2013

Met de camper naar de Westkaap

21 April 2011 - 16 Juli 2011

Naar de Noordkaap

Landen bezocht: